keskiviikko 28. joulukuuta 2011

sinä sanoit joulukuutakin inhottavaksi.

"Ja siinä olet sinä, Alice, minun ainoa rakkauteni", hän sanoi, perääntyi ja katsoi minua kuin kaunista somistetta, jonka oli laittanut näyteikkunaan. " Sinä olet varmasti kuullut sanottavan, että meillä kaikilla on toinen puolisko, jota me etsimme koko ikämme. Toivomme jokaisen uuden suhteen alussa, että olemme löytäneet etsimämme, olipa juttu miten typerä tai joutavanpäiväinen tahansa." Hänen silmänsä tummuivat yhtäkkiä kuin järven pinta pilven peittäessä auringon. Minua puistatti. "Rakkausjutut loppuvat joskus ikävästi, koska rakastettuun pettyy." Hän silmäili maisemaa ja katsoi taas minua. "Mutta minä tiedän, etten pety sinuun." Minä vedin henkeä, ja minua alkoi itkettää. "Seiso ihan hiljaa. Minä tahdon ottaa sinusta kuvan."
~Nicci French: Pimeuden syli~
http://www.boticadelespectaculo.com/2011/06/televisioncine-magacine-presenta-matame.html


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti